.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت تسهیلات جدید ارزی برای توسعه روستایی در مازندران
مديركل ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری استان مازندران از پرداخت تسهیلات جدید ارزی برای توسعه روستایی خبر‌ داد.

به گزارش شمال نیوز، دلاور بزرگ‌نیا در جلسه شورای اداری سوادکوه که در روستای «ورسک» بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه امسال بیش از 800 هزار‌ نفرشب‌ اقامت در سوادکوه حضور‌ داشتند، اظهار کرد: شهرستان سوادکوه قابلیت مقصد‌ گردشگری‌ شدن را دارد و باید جاذبه‌های و بسته‌های گردشگری تعریف کنیم تا گردشگران برای آن هزینه کنند.

وی افزود: بوم‌گردی از هتل‌های 4 ستاره هم جاذبه بیشتری دارد و سرمایه‌گذاری آن هم یک‌بیستم هتل و در‌آمد آن هم معادل یا 1.5 برابر هتل است.

مديركل ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری استان مازندران خاطرنشان کرد: گردشگران به دنبال مراکز ارزان‌قیمت و طبیعی هستند و باید تعریف جدید از گردشگر، سفر و خدمات سفر ارائه‌ شود.

بزرگ‌نیا در پایان با اشاره به اینکه برخی گروه‌های فعال در گردش‌پذیری در ایام غیر‌انبوهی جمعیت هم با استقبال گردشگران مواجه هستند و با برگزاری برنامه‌های شعر‌خوانی و موسیقی سنتی برای اثر‌گذاری فرهنگ‌بومی به‌جای اثر‌پذیری فرهنگ گردشگران تلاش می‌کنند، تصریح کرد: فرصت خوبی برای حمایت از فعالان گردشگری وجود‌ دارد و با توجه به پرداخت تسهیلات جدید ارزی برای توسعه روستایی، هر متقاضی با طرح‌ مناسب می‌تواند از این تسهیلات استفاده کند که 10 درصد برای بوم‌گردی و 10 درصد برای صنایع دستی در‌نظر گرفته‌ شد./بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.